Veelgestelde vragen

Bestellen

Is mijn bestelling gelukt?
Als de betaling is gelukt zie je direct een bevestiging op je scherm. De bevestiging en factuur ontvang je ook per e-mail. Heb je een account? Dan kan je deze gegevens hier ook terug zien.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Als je een bestelling geplaatst hebt en wij deze nog niet in behandeling hebben genomen is het mogelijk je bestelling te annuleren. Wanneer de bestelling al is verwerkt en verzonden geldt de procedure van retourneren en ruilen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Als je een bestelling geplaatst hebt en wij deze nog niet in behandeling hebben genomen is het mogelijk je bestelling te wijzigen. Wanneer de bestelling al is verwerkt en verzonden geldt de procedure van retourneren en ruilen.

Mijn bestelling is niet goed geleverd?
Wij doen ons best om alle bestellingen keurig en op tijd te leveren. Helaas kan het voorkomen dat er een foutje gemaakt wordt of het pakket onderweg is beschadigd. Neem dan even contact met ons op dan kijken we samen hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling gelukt?
Helaas kan het voorkomen dat mijn mailtjes in de spambox terecht komen. Verwacht je een mail? Check vooral even je spambox.

Verzenden

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is eventueel ook mogelijk om je bestelling af te halen bij Ginger Roots in Schijndel (Noord-Brabant). Dit kan alleen op afspraak. Hierover kun je contact met ons opnemen. Let op: wij hebben geen winkel en/of showroom.

Wat zijn de levertijden?
Wij willen je bestelling zo snel mogelijk leveren.
Vandaag besteld = morgen verzonden (maandag tot en met vrijdag).

De artikelen in de webshop zijn op voorraad. Anders word dit aangegeven met uitverkocht of verwacht. Mochten artikelen zijn uitverkocht heb in enkele gevallen wel de mogelijkheid deze te pre-orderen. Zodra het uitverkochte artikel weer op voorraad is komt het jouw kant op. 

Wil je andere items al eerder ontvangen? Natuurlijk is dit mogelijk, geef dit aan in de mail. Houdt er wel rekening mee dat er dan ook 2x verzendkosten berekend worden aangezien alles niet in 1x geleverd wordt.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNl. Over het algemeen zal de aflevering op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wat zijn de verzendkosten?
VERZENDKOSTEN NEDERLAND

  • Pakketpost €4,95

  • Brievenbuspakket €2,95

  • Gratis verzendingen in Nederland vanaf €75,- 

VERZENDKOSTEN BELGIE 

  • Verzendkosten naar België bedragen €8,75

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Mijn bestelling is niet aangekomen.
Het kan in enkele gevallen wat langer duren (bijvoorbeeld rond de feestdagen). Je ontvangt van ons een track&trace waarmee je jouw bestelling bij PostNL kan volgen. Heb je na 7 dagen nog steeds jouw bestelling niet binnen? Neem dan even contact op via hello@gingerroots.nl.

Ruilen en retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met hello@gingerroots.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Voor alle retouren: Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een mail naar hello@gingerroots.nl. Stuur het product uiterlijk binnen 14 dagen na de melding terug naar onderstaand adres:

Ginger Roots
Gladiolenhof 15
5482RB Schijndel

Zijn er kosten aan ruilen of retourneren?
Ja, de kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Prijzen

Hoelang is een aanbiedingsprijs geldig?
De aanbiedingen op de website van Gingerroots.nl zijn geldig zolang de voorraad of aanbiedingstermijn strekt. Alle teksten zijn met zorg samengesteld. Ginger Roots is echter niet aansprakelijk voor eventuele tik-, zet- of drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs wordt vermeld. Bij foutieve prijzen wordt de klant per e-mail op de hoogte gebracht en heeft de klant het recht de order kosteloos te annuleren.

Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
Alle prijzen zijn in euro’s vermeld, inclusief 21% BTW en exclusief de verzendkosten. De verzendkosten worden in het winkelmandje toegevoegd aan de bestelling. 

Account

Hoe kan ik een account aanmaken?
Klik linksboven in de pagina op ‘account’ en vul je gegevens in.

Hoe kan ik mijn gegevens bewerken?
Als je inlogt onder je eigen account kan je daar heel gemakkelijk je gegevens wijzigen door op bewerken te klikken. Wijzig de gegevens en sla je aanpassingen op.

Garantie

Heb ik garantie op mijn producten?
Ja, je hebt garantie op jouw producten. Meer informatie hierover vindt je hier

Kan ik een klacht indienen?
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent. Wil je een klacht indienen? Meer informatie hierover vindt je hier.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?
Op onze website kun je betalen met IDEAL, Klarna, Paypal, overboeking of een creditcard. 

Kan ik ook betalen als ik mijn bestelling kom afhalen?
Ja, er kan op locatie gepind worden. Liever contant betalen? Er dient gepast betaald te worden. Let op: afhalen kan alleen op afspraak.

Kan ik in termijnen betalen?
Nee helaas dat kan bij ons niet.

Hoe werkt de betaling?
Na het afronden van je bestelling wordt het betalingsproces opgestart. Selecteer hier jouw bank en voer de betaalopdracht uit. Het bedrag wordt dan direct van je rekening afgeschreven, hierna gaan wij aan de slag met jouw bestelling.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via de chat rechts onderin of stuur een mailtje naar hello@gingerroots.nl.